Mobirise Web Page Maker

Dienas seminārs 9. martā, 2019.

 Jan stila taidzi senā garā 108+ sekvence - 1.daļa 













Jan stila taidzi seno garo 108+ sekvenci   papildus regulārajām iknedēļas nodarbībām ir iespēja apgūt dienas semināros nedēļas nogalēs. 1.daļa - viena diena (22 kustības), 2. daļa - 2 dienas (44 kustības), 3.daļa - 3.dienas (44 kustības un visas formas nostiprināšana).  

Dienas seminārs ir īpaši piemērots cilvēkiem, kas ir aizņemti nedēļas laikā vai arī tādiem, kas dzīvo tālāk no Rīgas.  

Aptuvenā dienas kārtība:

no 9:40 - Ierašanās.

10:00-12:00.

Apgūstam dažus UCL Taidzi iesildīšanās vingrinājumus. Enerģijas vadīšanas pamatprincipi taidzi vingrinājumos un to saikne ar filosofiskajiem jēdzieniem. Enerģijas centri un enerģijas uzkrāšana. Meditatīvie elpošanas vinginājumi un to nozīme ikdienas taidzi praksē. 108+ sekvences kustības : “Iegrimt eliksīra laukā”, “Notvert zvirbuli aiz astes”, "Enerģijas koncentrēšana“, "Pātagas cirtiens" u.c..

12:00-12:30 Tējas pauze

12:30 - 14:00 

108+ sekvences kustības:  "Baltā dzērve izpleš spānus”, "Ģitāra", “Taidzi pastaiga

 14:00-15:00. Brīvais laiks atpūtai un pusdienām. Var ņemt līdzi ēdamo vai arī apmeklēt apkārtnē pieejamās kafejnīcas.

15:00-16:30 

108+ sekvences kustības: “Enerģijas savākšana un kristalizācija”,”Siena”, “Zvaignes”, “Apskaut Tīģeri”, “Atgriešanās Mājās”, u.c.

16:30-16:45 Tējas pauze

16:45-18:00

108+ sekvences 1.daļas kustībunostiprināšana. Elpošanas nozīme un secība taidzi sekvencē. Taidzi sekvences praktizēšana individuāli un grupā. 

Ja vēlaties iegūt pozitīvu efektu savā ikdienā, tad ir būtiski turpināt taidzi sekvenci priktizēt regulāri un patstāvīgi. Arī tikai 108+ sekvences 1.daļas apgūšana ļaus jums sajust īpašo taidzi prakses garšu. Tās izpildīšana aizņem 5-7 minūtes atkarībā no tempa, atkārtojumu skaita un variācijām.

Tuvākais seminārs 1.daļas apgūšanai ~ 9.marts, 2019.